søndag 28. desember 2014

Min 10 på topp liste for 2014

Scrappelyst har utfordret oss scrappere til å lage en 10 på topp liste over hva vi liker best av det vi har laget i 2014. Det var jo en morsom utfordring. Artig å gå gjennom sin egen blogg nu på slutten av året for å se hva man faktisk har laget. Selv opprettet jeg ikke blogg før sommeren i år, men jeg har jo fått lagt inn en del av det jeg har laget tidligere også. Så her er min 10 på topp liste:

Nr 1 er uten tvil denne bryllupskaka satt sammen av tre bokser. Laget denne på Scrapp med hjertet treffet i mars i år. Ideen og inspirasjonen fikk jeg fra min venninne Astrid.

Nr 2 er en eksplosjonsboks som jeg laget på bestilling som et konfirmasjonskort. Det ble plass til masse fine bilder av konfirmanten og koselige tekster.


Nr 3 er et stjernealbum som jeg laget til en god venninne etter at vi hadde vært i London på Madame Tussaud. Flere bilder av albumet kan sees her.

Nr 4 er kanskje en av mine favoritt ting å lage til jenter på konfirmasjon. Denne nydelige boksen lærte jeg av Kirsten Aune på kurs i 2013 og jeg har laget mange av disse etterpå.

Nr 5 er nok ikke det fineste jeg har laget av kort, men det er min aller første tutorial. Så den er verdt å minne for min egen del. Derfor får den også plass på min 10 på topp liste. For å se hele tutorialsen, trykk her

Nr 6 fikk jeg ideen fra bladet Ett Trykk. Jeg bare måtte prøve den da jeg liker å bryne meg på bokser med nye bretteteknikker. Fylte den med lørdagsgodt og ga den til min datter og hennes bestevenninne :-)

Nr 7 Ble en LO. Jeg lager ikke så mange LOer lengre, og disse bildene hadde jeg faktisk brukt før i min sønns album. Men da var jeg helt fersk innen for scrappeverden og da var det ekstra artig å lage en ny LO av samme bilder som jeg har brukt før. 

Nr 8 er denne postkassen til å ha julekort i. Er vel første gang jeg har laget noe til meg selv. Men denne har vært flittig brukt i jula. 

Nr 9 er en vinskjuler som jeg lærte å lage via min DT kollega Belinda. Denne sendte jeg inn til baldet Ett Trykk og var publisert i nr 5/2014.

Nr 10 er et pengelommekort som en eldre dame bestilte hos meg i anledning julemessa jeg deltok på i november. Det har blitt veldig mange pengelommekort i år. Synes det er genialt når ungene skal i bursdag og skal gi bort penger. De er raske å lage og mye mer dekorative enn om man bare legger penge i en konvolutt.

Ønsker alle sammen et riktig 
Godt Nytt År!

7 kommentarer:

  1. Så gøy å se! Utrolig mange flotte og lekre prosjekter du har laget ;-)

    SvarSlett
  2. Morsom utfordring, skal titte på den når jeg kommer på pc igjen jeg også, og moro å se favorittprosjekene dine fra året som har gått :) Så mye lekkert. Fortsatt riktig god jul:)

    SvarSlett
  3. Mange flotte prosjekter her :-) Og den kaken du har laget på bildet øverst er jo rett og slett imponerende.. Herlighet for en tålmodighet du må ha ;-)

    SvarSlett
  4. Så mye lekkert du har på topp 10 lista di, og veldig variert.
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  5. Mye flott å se her! Spesielt fine de bretteprosjektene dine :) Takk for at du deler listen din hos Scrappelyst! :)

    SvarSlett
  6. Her var det mye lekkert å se og bli inspirert av. Kurven til jentekonfirmanten og postkassen likte jeg ekstra godt.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst med listen din :)

    Katrine

    SvarSlett
  7. Så herlig topp-10 liste ♥
    Du lager masse forskjellig så her var det mye herlig inspirasjon å hente ♥ Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst med listen din :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å se på bloggen min og at du legger igjen en kommentar til meg. Ønsker deg en fortsatt kreativ dag :-)