onsdag 23. mars 2016

Påskeegg og kort

Hver høytid prøver jeg å få laget noe til både mine beboere og mine ansatte. I år har jeg laget påskeegg. Men vi er etter hvert blitt så mange, at jeg måtte spe på med noen kort også. Tida strakk rett og slett ikke til. Har ikke tatt bilde av alle eggene. Men her er to stk.
De er grunnet med gesso og pyntet med perler, fjær,blomster og litt annet ting og tang.

Jeg har laget 14 stykker. Utfordringen var å ikke lage noen som var like og i tillegg ikke alt for mye detaljer slik at det ble overkommelig.

Jeg håper dette kan være en liten oppmuntring til de nydelige beboerene mine :-)

Noen ansatte måtte nøye seg med kort i år. Men synes de ble fine de også.

Slike kort er vel så typisk meg og min stil som det går å komme. I hvertfall når jeg skal være litt effektiv.

Masse herlige påskeark å få tak i for tiden. Tidligere år har dette vært en utfordring.

Etter at jeg hadde laget dette kortet kom jeg på at jeg hadde noen flotte kaninark som hadde passet bedre. Men da var jo alt limt fast... Så da fikk det bli med dette.

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å se på bloggen min og at du legger igjen en kommentar til meg. Ønsker deg en fortsatt kreativ dag :-)