lørdag 7. mai 2016

Bunad

Jeg har sett så utrolig mange flotte kort på Facebook som er laget som bunader. Jeg har prøvd å spørre meg for slik at jeg kunne få tak i mønsterene til de bunadene vi har her nord og jeg har saumfart nettet etter bilder som jeg kunne ha tilpasset selv, men jeg har ikke lykkes med dette. 
Oppskriften på dette kjolekortet har jeg fått fra Camilla Halseth.

Pynt i halsen. Ekte sølv i front.

Her er en litt annen måte å feste fronten på

Kortet kan åpnes i sin helhet. Den holdes sammen med magnet i beltet på kjolen.

I bunnen har jeg laget noe til å legge penger i og stemplet tekst på ene siden. Da kan man skrive en personlig hilsen på andre siden.

1 kommentar:

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å se på bloggen min og at du legger igjen en kommentar til meg. Ønsker deg en fortsatt kreativ dag :-)