fredag 10. juni 2016

Konfirmasjonskort til en jeger

Samme konfirmant som i forrige innlegg. Her skulle de ha kort med jaktmotiv. Har ikke pyntet det så mye da arket er så dekorativt. (Elsker de arkene, skulle bare ønske de kunne lage med Gordon Setter...) Haglene er printet ut på fotoark fra Beretta.com og fuglene er en dies jeg har, det samme er teksten. Masse hagl i 3 ulike kalibre limt på nede på kortet og et blad i tre (fra Nille tror jeg) for å dekke til det motivet som var på arket som jeg ikke ville ha med. Arkene er limt på 3D puter for å gi litt høyde, det samme er haglene. De var kjempefornøyde med resultatet, så da var jo alt i skjønneste orden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å se på bloggen min og at du legger igjen en kommentar til meg. Ønsker deg en fortsatt kreativ dag :-)