søndag 30. oktober 2016

Halloween


I morgen er det Halloween. Og jeg er en av de som synes det er fryktelig morsomt med en litt utradisjonell feiring i inngangen til mørketida. Min gode venninne Lene, arrangerer Halloweenfest for ungene hvert år. Og jeg og Lene kler oss ut og koser oss sammen med de. I fjor laget jeg noen poser til Halloween barna som skulle komme på døra, men jeg var jo nesten ikke hjemme så det ble mange poser til overs. I år derimot SKAL jeg være hjemme og jeg har laget en del poser som er klar til barna kommer. Jeg har hentet inspirasjon fra FrkS sin blogg og litt fra Panduro. Noe er klippet ut for hånd og noe er fra stilige Halloweenark fra Pion og Graphic 45. Har laget paneler på 17x11.5 cm og limt disse på vanlige gråpapirposer.





Knask eller knep :-)



2 kommentarer:

  1. Så Utrolig Stilig!! Søkkimponert!.. Så mye arbeid du har lagt ned i hver og en pose!! Stilig!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å se på bloggen min og at du legger igjen en kommentar til meg. Ønsker deg en fortsatt kreativ dag :-)