søndag 10. september 2017

Enda en boks

Fjerde boksen på kort tid. Da måtte den bli litt annerledes enn de forrige. Denne har shakerlokk og en annen løsning inni. Fant ideen til denne på Pinterest. 
Nydelige ark fra Pion trenger ikke så mye pynt

Lokken med shakercardfunksjon. Den er fylt med små bamser siden arkene også er mye bamser på.

Boksen er laget som et barnerom. Vugga har jeg funnet mal på på Pinterest.

En tag til å skrive en personlig hilsen har fått plass i den ene "veggen"

Vugga

Vugga måtte få teppe og pute og blitt bling

Rommet sett fra siden. Et lite gulvteppe og litt pynt på vugga.

Denne boksen er jeg veldig fornøyd med. Mye tenking og arbeid siden jeg ikke hadde noe mal. Men så er den til en helt spesiell lita ei som nettopp har sett dagens lys.

1 kommentar:

  1. Wow så nydelig boks . Likte så godt lomma til Tag og vogga inni , nydelig . Klem Synnøve

    SvarSlett

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å se på bloggen min og at du legger igjen en kommentar til meg. Ønsker deg en fortsatt kreativ dag :-)