mandag 25. august 2014

Fargelegging av Gorjuss stempler

Som ev av DT'ene i Papirlosjen fikk vi tilsendt hver sine Gorjuss stempler. Mitt stempel var så stort at jeg valgte å bruke bare en del av stempelet. Jeg har fargelagt det med Touch. Motivet er stemplet med Memento Black på Letraset papir. Arkene er en ensfarget grå Bazzil og mønsterark fra Simple Stories, blomster fra Storyteller, silkebånd fra Din fantasi, bling ukjent. Tagen har jeg laget selv. Teksten er en del av mønsterarket.

Fargene jeg har brukt er som følger:
Hest: CG 0,5-3-5-7-9
Man: WG 0,5-3-5
Bissel og sal: 35-38
Teppe: 24-34-141
Kjole: 75-77-145
Sokker, sløyfer, pynt på sko: 81-77
Sko: 21-103-107
Hår: 91-21-97-107
Hud: 132-25-29-136

Stempelpakken inneholder mange små stempler i tillegg til hoveddstempelet, så her får man mye for pengene og man kombinere slik man måtte ønske. Jeg hadde trodd det skulle bli vanskelig å fargelegge håret da det var så mye svart blekk som skulle overføres. Men det var faktisk veldig enkelt og det svarte ble på en måte infiltrert i fargeleggingen.Du finner Gorjuss hos Scrapomania og mitt stempel finner du her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å se på bloggen min og at du legger igjen en kommentar til meg. Ønsker deg en fortsatt kreativ dag :-)