mandag 19. mars 2018

Julemessa...

Jada....jeg skulle jo bli så flink til å oppdatere bloggen. En levende blogg er jo en forutsetning for å ha besøkende her. Fikk en påminnelse om det i helga på scrappetreff der det var ei som hadde vært inne å sett på bloggen min og sa at jeg måtte huske å oppdatere den oftere. Så da får jeg bare starte. Har ikke vært flink å ta bilder av det jeg har laget. Men noen bilder er bedre enn ingen bilder. Her er fra julemessa som var i desember: BILDESPAM!











Dette er andre gang jeg deltar på julemesse. Salget gikk over all forventning og jeg var så godt som fri for varer når dagen var over.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å se på bloggen min og at du legger igjen en kommentar til meg. Ønsker deg en fortsatt kreativ dag :-)