onsdag 15. mai 2019

Bryllupskake

Når man får velge selv utforming på en bryllupskort, så synes jeg denne er fantastisk flott. Fargene til bryllupet skal være limegrønn og fersken. Det i seg selv var jo en utfordring. Men sendte mail til Bikuben og ba om hjelp og de var helt fantastiske med å komme med tips på materialer de hadde inne i rette fargene. Så da var det bare å velge og vrake.


Valgte å ikke ha for mye blomster nedover da de som bestilte denne ville ha det litt enkelt.


Men oppå lokket måtte jeg ha det litt fyldig.


Boksen består av tre bokser i ulik størrelse. Den største er ca 6,5'' i diameter.


Brukte ca 7 timer på denne boksen, men du verden så fornøyd jeg ble. Stor takk til Astrid for oppskrift.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å se på bloggen min og at du legger igjen en kommentar til meg. Ønsker deg en fortsatt kreativ dag :-)