tirsdag 21. oktober 2014

Min 9 år gamle sønn scrapper Mindcraft!

Theo, min sønn på 9 år, skulle i bursdag til to kompiser og ville lage kort til de med Mindcraft (et populært nettbasert spill for de uinnvidde), Han laget først et bilde på macen sin med "skinnet" til kompisene (altså hvordan de ser ut i spillet), der kompisene holder kameratslig rundt hverandre, så printet vi ut bildet og jeg hjalp han med å finne div pynt fra Tim Holtz og han var overbegeistret for #stemplene.Må bare si at jeg er imponert over hva han fikk til!
Han var veldig spent på hva de kom til å synes om kortene, og jeg pustet lettet ut da gutta ble kjempeimponert og de så med en gang at det var de selv som var på bildet. Kunne jo blitt katastrofe om de ikke hadde kommentert kortet.... Theo har scrappet i lag med meg til og fra siden han var 5 år gammel og har laget flere LOer og kort. Så det er ikke bare en jentehobby :-)

1 kommentar:

  1. Så kult! Ingenting er bedre enn å gi et spesiallaga kort bort :D
    Håpe vi får se helgas produksjon også? :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å se på bloggen min og at du legger igjen en kommentar til meg. Ønsker deg en fortsatt kreativ dag :-)