fredag 10. oktober 2014

Postkasse

I min søken på nettet over ting å lage til julemessa i Håkøybotn kom jeg over en postkasse som var laget i papir. Synes denne var veldig flott og måtte prøve meg på en slik. Og for en gangs skyld skal jeg lage noe til meg selv. Postkassen tar opp til 6"x6" kort, noe som jo er blitt vanlig størrelse på mange av de fine bildekortene man får til jul. Tok ikke så lang tid å lage heller, og tenker å lage noen slike å ha med på messa i noveber.
Postkassen er pyntet med ark fra juleserien til Pion. Lokket har jeg punchet ut med en punch fra Martha Stewart. Teksten har jeg skrevet selv og printet ut før jeg har brukt en dies fra Spellbinders. "Hengslene" er en dies fra Joy!Crafts som jeg har embosset og svertet. Til slutt limte jeg på litt perler. På denne utgaven er det bare et lag med ark i tillegg til selve postkassen, men ser at noen dekorerer både innsiden og utsiden og gjerne med flere lag. Det vil nok gjøre postkassen mer stabil. Jeg blir også å lime på et oppheng i bakkant slik at man kan henge den på veggen. Satser på at dette blir en slager på messa :-)


3 kommentarer:

  1. Skikkelig lekker postkasse :) Lykke te på messe!

    SvarSlett
  2. Nydelig! Lykke til med salget :)

    SvarSlett
  3. Så nydelig - begynte å glede meg litt til jul nå når jeg så den dær postkassa :) så koselige hobbyer du har Agneta! Ha en super helg :) vi sees!

    SvarSlett

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å se på bloggen min og at du legger igjen en kommentar til meg. Ønsker deg en fortsatt kreativ dag :-)