fredag 15. mai 2015

Innlegg nr 100!!

Tenk at jeg allerede har laget 100 innlegg i bloggen min. Og det bare på et lite år. Og jeg har passert 7000 visnigner. Det hadde jeg ikke trodd da jeg startet dette. Så først en STOR takk til alle som har vært inne og sett, og ikke mist til alle dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen eller kommentar. Det setter jeg stor pris på fordi det gir meg stor inspirasjon til å fortsette å legge ut noe på bloggen.

Denne gangen har jeg laget noe til min far. Et PostIt Staffelikort. Tutorial på denne finner du her. Jeg har fått et gammelt bilde av min far. Her er han vel ca 2 år gammel. Jeg har redigert det i PhotoShop til å bli i bruntoner i steden for sort/hvitt for å få det til å passe litt mer til arkene. Kortet er laget for Papirlosjen som inspirasjon til denne månedens utfordring "Barndomsminne".




2 kommentarer:

  1. Så stilig, og så herlig med det gamle bildet!

    SvarSlett
  2. Kjempefint ,tøft og stilig . Flott med det gamle bilde . Klem Synnøve

    SvarSlett

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å se på bloggen min og at du legger igjen en kommentar til meg. Ønsker deg en fortsatt kreativ dag :-)