tirsdag 12. mai 2015

En LO

Har ikke skjedd mange ganger at jeg har lagt ut en LO her i bloggen min. Men denne synes jeg er fin, og den har betydning for meg. Denne leverte jeg som inspirasjon til Papirlosjen for denne månedens utfordring "Barndomsminner". For en tid tilbake fikk jeg en brun konvolutt av min mor med bilder tatt av meg og hennei 1980. Da var jeg 4år. Inni konvolutten lå det en masse flotte bilder i mange ulike størrelser. Her har jeg holdt alt i sort hvitt. Bakgrunnen har jeg laget selv ved hjelp av sjablonger. Jeg virkelig koste meg med dette, og LOen får henge fremme på scrapperommet mitt. Ikke fordi det er det fineste jeg har laget, men fordi den er verdifull.....for meg.

Ha en nydelig kveld <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å se på bloggen min og at du legger igjen en kommentar til meg. Ønsker deg en fortsatt kreativ dag :-)