tirsdag 12. mai 2015

Pengebokkort

Og denne gang med tilstrekkelige bilder. Jeg var så heldig å få flere bestillinger på de pengebøkene, så da hev jeg meg til å laget både til en konfirmant og til en 30-års jubilant. Jeg synes de er utrolig moro å lage, og ikke tar det så mye mer tid enn et vanlig kort heller. Tutorial på denne finnes her
Forsiden.

Baksiden.

Inni.

Har laget to små kort inni, et med ferdig stemplet tekst på og et til å skrive en hilsen på. 

Dette er herreutgaven min. Her har jeg prøvd meg på å lage spenner med metalltape. Det funket som bare det :-)
Også her er det to kort inni.

Inni.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å se på bloggen min og at du legger igjen en kommentar til meg. Ønsker deg en fortsatt kreativ dag :-)