søndag 6. september 2015

Enda et pengelommekort

Som jeg skrev i forrige innlegg så går det jaggu i bursdager hver eneste uke... Denne gangen hadde jeg lyst å lage et skikkelig barnekort med ballonger og glitter. Her er resultatet:
Ballongene er stanset ut i mosegummi og montert på ulike 3Dputer for å få litt høydeforskjell. Både teksten og ballongene har fått litt glitterlim på seg. Og da erfarte jeg at mosegumme IKKE tåler varmepistol... Motivet her er ferdig fargelagt da jeg ikke hadde tid til å fargelegge noe selv og heller ikke hadde liggende noe som datteren min godkjente... (huff hva skal det bli til med ho...)

Inni kortet har jeg også ballonger, men her uten 3D puter. Washitape fra Søstrene grene med "Happy Birthday" tekst og den andre Washitapen er jeg ikke sikker på hvem som er produsent av.  Synes kortet ble barnlig hærlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å se på bloggen min og at du legger igjen en kommentar til meg. Ønsker deg en fortsatt kreativ dag :-)