mandag 14. mars 2016

Scrapp med hjertet

I helga var det klart for årets store scrappehappening for meg: Scrapp med hjertet. Jeg fylte 40 år på lørdagen og måtte dele meg litt mellom treff og familie, så i år fikk jeg ikke laget så mye som jeg hadde tenkt. Men jeg var på 2 flott kurs og har lært meg noe nytt: POSEKORT!!! Kursholder var Hilde Røisehagen. Hun hadde en stil som passet meg godt og det kommer garantert til å bli flere posekort her i fra.
Denne skal egentlig ha en del tekster rundt om kring. Men det har jeg valgt å ikke sette på enda da jeg ikke vet hvem som skal få det.

Inni kortet

Utenpå og brettet ut i sin helhet.

Maskulint kort

Baksiden

Med tag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å se på bloggen min og at du legger igjen en kommentar til meg. Ønsker deg en fortsatt kreativ dag :-)