mandag 14. mars 2016

Trekkoppbil

Jeg har vært å forlovet meg på to 3D kort. En lastebil og en gitar.... Gitaren har jeg en ide om hvordan jeg skal få til, men en bil var det verre med. Men takket være Maya Stenshagen og hennes kreative hjerne, så hadde hun ikke mindre enn en genial tutorial på en lastebil som hun hadde laget som en julekalender. Og snill som ho er ho Maya så fikk jeg denne på mail. Jeg har gjort "min" vri på den og laget den som en trekkoppbil med bare en stor eske på lasteplanet. Dette skal være til en 30-åring som kjører lastebil. Og om noen tilfeldig vis skulle ha en tutorial på en stilig gitar så hadde jeg blitt hoppende glad :-)





3 kommentarer:

  1. Den ble utrulig stilig. Klapp på skuldra til dæ som ikke ga opp selv om det ble en del feilskjæring.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha Ragnhild. Tok litt tid ja :-) Koselig å ha deg til borddame.

      Slett
  2. Nydelig og tøff , likte den kjempegodt

    SvarSlett

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å se på bloggen min og at du legger igjen en kommentar til meg. Ønsker deg en fortsatt kreativ dag :-)